Zapytanie ofertowe
Usprawnienia dla osób niewidomych i słabowidzących.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający:
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie
w imieniu którego występuje Dyrektor Muzeum p. Waldemar Hass
Brama Brzostowska 1, 67-200 Głogów
Tel. (76) 833-30-38, (76) 834-10-81,
Strona internetowa: www.muzeum.glogow.pl
e-mail: muzeum@muzeum.glogow.pl
NIP: 693-13-65-936, REGON: 000651000
zaprasza do złożenia oferty na:
- Przedmiot zamówienia:
Usprawnienia dla osób niewidomych i słabowidzących.
Zamówienie obejmuje:
- Wykonanie planów tyflograficznych na postumentach 4 kondygnacji Muzeum.
- Oznaczenia toalet oraz przewijaka za pomocą piktogramu oraz alfabetu Braille'a (5 sztuk).
- Oznaczenia pomieszczeń za pomocą czarnodruku oraz alfabetu Braille'a (13 sztuk).
- Dostawa i montaż usprawnień dla osób niewidomych i niedowidzących.
- Termin realizacji zamówienia:
W terminie od 1.10.2022 r. do 15.12.2022 r.
- Termin złożenia oferty:
- Ofertę zaszyfrowaną należy złożyć w postaci elektronicznej do dnia 22.09.2022 r. do godziny 12:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : muzeum@muzeum.glogow.pl
- Kod dostępu do odszyfrowania złożonej oferty należy podać do godziny 13:00 dnia 22.09.2022 r. w sposób następujący: telefonicznie za pośrednictwem sms na numer 506-326-368, telefonicznie na ten numer (76) 834-10-81 lub za pomocą e-mail na adres muzeum@muzeum.glogow.pl,
- Sposób przygotowania oferty:
- ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej, w języku polskim,
- oferta powinna być złożona z użyciem formularza ofertowego, podpisana i wraz z załącznikami zeskanowana do formatu pdf (jeżeli pojemność dokumentów jest większa niż 50Mb należy ją zarchiwizować do ZIP) i zaszyfrowana.
- w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do wykonania zamówienia, m. in. koszty dojazdu.
- Warunki udziału w postępowaniu, jakie będą wymagane od wykonawcy:
Doświadczenie w realizacji ww. usług, potwierdzone przez wykonawców oświadczeniem.
- Kryteria oceny ofert:
Cena wykonania zamówienia - 100 %
- Warunki płatności:
Zapłata nastąpi na podstawie faktury VAT z 14 dniowym terminem płatności.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Paulina Lemańska
Numer telefonu: (76) 834-10-81
Adres poczty elektronicznej: paulina.lemanska@muzeum.glogow.pl
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają złożyć wykonawcy do oferty:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie potwierdzające doświadczenie w realizacji usług przez wykonawcę.
- Załączniki do zapytania ofertowego :
- Formularz ofertowy
Przygotowanie i szyfrowanie ofert:
Złożenie oferty będzie wymagało od wykonawcy wykonania następujących czynności:
- podpisane przez wykonawcę (lub osobę prawidłowo umocowaną do wykonywania czynności) dokumenty oferty, należy zeskanować i nadać im format pdf,
- dokumenty w formacie pdf należy skompresować (spakować) do archiwum ZIP i zaszyfrować,
- skompresowany (spakowany) i zaszyfrowany zestaw dokumentów należy przesłać do zamawiającego
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: muzeum@muzeum.glogow.pl – przed upływem terminu składania ofert, - w celu odszyfrowania przez zamawiającego złożonych dokumentów oferty, kod dostępu należy
podać telefonicznie za pośrednictwem sms na numer podany w zapytaniu ofertowym, telefonicznie
na ten numer lub wysłać na adres e-mail: muzeum@muzeum.glogow.pl, - kod dostępu do dokumentów oferty należy podać po upływie terminu składania ofert, w terminie,
o którym mowa w pkt. 5 Zapytania ofertowego, - jeżeli oferta będzie zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dokumenty te należy przesłać w oddzielnym pakiecie – wykonując czynności jak w ppkt. 1) – 5).
Szyfrowanie ofert.
W celu wykonania szyfrowania dokumentów składających się na ofertę należy wykonać następujące czynności:
- zaznaczyć pliki (w formacie pdf z podpisem osoby uprawnionej),
- kliknąć prawym przyciskiem myszki i wybrać z okna Zip lub 7-Zip i w nowo otwartym oknie wybrać
„Dodaj do archiwum”, - w nowym oknie z lewej strony wybrać format archiwum – Zip,
- w tym samym oknie z prawej strony „Szyfrowanie” wpisać hasło (utworzone samodzielnie
przez wykonawcę np. 123Rx) do zaszyfrowania dokumentów (które należy podać zamawiającemu
w terminie – jak w pkt. 5 Zapytania ofertowego), - powtórzyć hasło,
- kliknąć OK.
- dokument/dokumenty będą zaszyfrowane i pokazywać się będą w folderze ZIP.
Załączniki
- Zamowienie ofertowe usprawnienia BIP.pdf (2.11 MB)
- Zalacznik 1 Formularz Ofertowy - Kopia.docx (137.16 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-09-15 |
Data publikacji: | 2022-09-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | Paulina Lemańska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Paulina Lemańska |
Liczba odwiedzin: | 642 |